Møde 13-11-2008

 Bylaug BIB

 

 

Broager den 25. januar 2009

 Referat af bestyrelsesmøde torsdag den 13. november 2008

 

Afholdt hos Dorte Christensen, Slotvej 11

Referent: Anne Chathrine Struck

Deltager: Else Bonde, Christian Frederiksen, Dorthe Christensen, Klaus Bonde Poulsen, Holger Horne, Anne Chathrine Struck

pkt. 1: Overdragelse af posterne fra gamle til de nye osv.

Gamle bestyrelse har forelagt idé-oplæg og de har afleveret bilag m.m. til den nye bestyrelse.

Pkt. 2: Konstituering af ny bestyrelse

Dorthe Christensen bibeholder jobbet som hjemmeside-ekspert www.BIB.landsbylaug.dk

Holger Horne er valgt som kasserer

Anne Chathrine valgt som referent/sekretær

Dan Nielsen fungerer som vores kokke-ekspert

Klaus Bonde Poulsen som koordinator for kollektiv ledelse, herunder formand og næstformands-posten

  1.  
    1.  
      1.  
        1. suppleant: Christian Frederiksen

        2. suppleant: Thorsten Slottved

 

Os i den nye bestyrelse har foretrukket at have en kollektiv ledelse, frem for en valgt formand og næstformand. Vi kan være i tvivl om valget med kollektiv ledelse er i overensstemmelse med vedtægten´s § 3.

Vi er enige i bestyrelsen, at vi skal passe på med at påtage os for mange projekter af éen gang, og vi har derfor i sinde, at prioritere ”Naturlegepladsen” i sandkulen ved Brunsnæs, som noget af det første.

Vi i bestyrelsen er alle blevet introduceret i hjemmesidens muligheder og vi har alle fået adgang til hjemmesiden. Vi må ”rose” Dorthe Christensen for den flotte hjemmeside og hendes gå på mod med arbejdet. Vi kan kun anbefale, at alle prøver at tage et ”kig ind” på siden og hvis man ikke har pc´er derhjemme – så er der mulighed for at tage ind på biblioteket i Broager, hvor der er stillet pc´er til borgers rådighed.

Dorthe efterspørger ekspert-hjælp til videreudvikling af hjemmesiden og måske findes der nogen i bylaugen, som kan og har viden om opbygning af hjemmesider.

Pkt. 3: Evt.

Vi indkalder til næste bestyrelsesmøde torsdag den 22. januar 2009 kl. 19.00

hos Holger Horne, Illervej 15.

Vi inviterer suppleanter med til bestyrelsesmøder, da det er vigtigt at suppleanter får informationer om, hvad der foregår i bestyrelsen, og at vi selvfølgelig gerne vil have, at så mange som muligt er aktive i arbejdet med bylauget.

Vi skylder at sige tusind tak! til Dan Nielsen, som stod for leveringen af rigtig god mad ved generalforsamlingen den 31. oktober.

Mødet sluttede kl. 21.30 og vi siger tak for kaffe, te og kager til Dorthe Christensen

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *